lunes, 7 de marzo de 2016

Reseña El somny d'en Tiny Cooper - David Leviathan

Titulo:El somni d'en Tiny Cooper
Autor:David Leviathan
Editorial:Fanbooks
Libro:1/1
Colección:-

Formato:
Tapa blanda con solapas
Paginas:208
ISBN:978-84-16297-44-3
PVP:15.95
Edad:-
Sinopsis:

Ara, Tiny arriba fi nalment per explicar la seva pròpia història: el seu fabulós naixement i la seva infantesa, la recerca de l’amor vertader... i la desfi lada d’infames exnòvios, explicat de la forma en què sempre va voler: com un musical! Ple d’honestedat, humor i números musicals inoblidables.
Opinió personal:
Will Grayson, Will Grayson no va ser el que m'havia esperat però va resultar ser una lectura entretinguda, i havent llegit uns quants llibres de Leviathan al llarg de l'estiu passat, tenia certa curiositat per veure que hi hauria entre les pàgines d'El somni d'en Tiny Cooper. M'ha sorprès i desconcertat bastant però ha resultat entretingut i crec que convencerà a la major part dels fans de Will Grayson, Will Grayson.

La narració està feta en forma de guió d'obra, des de l'inici de la vida del protagonista fins a la seva adolescència, passant per una gran quantitat de situacions, des d'algunes més o menys normals, fins a altres d'allò més estranyes. Això del fantasma d'Oscar Wilde no m'ha convençut massa, però d'altra banda m'ha fet gràcia veure la desfilada de tots els ex de Tiny.

És un d'aquests personatges que s'ho pren tot amb humor, o almenys és la impressió que m'ha quedat, i que alhora és capaç de fer un drama de gairebé qualsevol cosa, o exagerar en moltes ocasions. No és un protagonista que m'hagi pres especialment seriosament i crec que en això rau que el llibre m'hagi agradat i entretingut.

No puc dir que hagi trobat un missatge entre els seus pàgines, ha estat més que res una lectura entretinguda i amena, amb molts clixés gais, en la qual coneixem sobretot la vida del seu protagonista, d'una manera dramàtica i graciosa a la vegada, amena a l'estar plena de diàlegs i de descripcions curtes i directes.

Opinión personal:
Will Grayson, Will Grayson no fue lo que me había esperado pero resultó ser una lectura entretenida, y al haber leído unos cuantos libros de Leviathan a lo largo del pasado verano, tenia cierta curiosidad por ver que habría entre las paginas de El sueño de Tiny Cooper. Me ha sorprendido y desconcertado bastante pero ha resultado entretenido y creo que convencerá a la mayor parte de los fans de Will Grayson, Will Grayson.

La narración está hecha en forma de guión de obra, desde el inicio de la vida del protagonista hasta su adolescencia, pasando por una gran cantidad de situaciones, desde algunas más o menos normales, hasta otras de lo más extrañas. Lo del fantasma de Oscar Wilde no me ha convencido demasiado, pero por otro lado me ha hecho gracia ver el desfile de todos los ex de Tiny.

Es uno de esos personajes que se lo toma todo con humor, o al menos es la impresión que me ha quedado, y que a la vez es capaz de hacer un drama de casi cualquier cosa, o exagerar en muchas ocasiones. No es un protagonista que me haya tomado especialmente en serio y creo que en ello radica que el libro me haya gustado y entretenido.

No puedo decir que haya encontrado un mensaje entre sus paginas, ha sido más que nada una lectura entretenida y amena, con muchos clichés gays, en la que conocemos sobre todo la vida de su protagonista, de una forma dramática y graciosa a la vez, amena al estar llena de diálogos y de descripciones cortas y directas.

Muchas gracias a Fanbooks por el ejemplar.

2 comentarios:

  1. Creo que lo dejo pasar por el momento, tengo otras prioridades. Gracias por el post. Besos

    ResponderEliminar
  2. Hola!!
    No me convence demasiado, lo dejo pasar.
    Un saludo :)

    ResponderEliminar

Si queréis poneros en contacto conmigo o dejar alguna URL hacerlo a perdidaenunmundodelibros@yahoo.es los comentarios que no tengan que ver con al entrada serán borrados.